loading...
sabkar
general بازدید : 5 چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

کفسابی در تبریز:
کفسابی در تبریز  برای درخشندگی فوق العاده سنگ و هم چنین رفع ایراد سنگ استفاده می شود مثلا اگر سنگ شما دارای پستی و بلندی است یا روی آن اسید یا هر ماده دیگری ریخته شده ما آن را به بهترین نحو رفع ایراد میکنیم کفسابی در تبریز و آذربایجان را برای همشهریان عزیز با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت انجام می دهیم

قیمت کفسابی در تبریز:
قیمت کفسابی در تبریز و تمام آذربایجان بر اساس متر مربع محاسبه می شود  و بر اساس پارامترهای مختلفی قیمت گذاری صورت می گیرد از جمله نوع سنگ ، متراژ محیط ، محل کف سابی ، نوع کفسابی ، ساب خورده بودن و یا نبودن سنگ و … که مهم ترین این پارامترها  نوع سنگ است

تاثیر نوع سنگ در قیمت کفسابی در تبریز: سنگ ها دوگونه هستند : سنگ نرم و سنگ سخت . سنگهای تراورتن موزاییک ، صلصالی دهبید از جمله سنگ های نرم هستند که سابزنی به نسبت آسانتری دارند و هزینه آن پایین است اما سنگ گرانیت از جمله سنگ های سخت است که قیمت بالاتری دارد

متراژ محیط : متراژ محیط اگر بالا باشد قیمت بر اساس متر مربع پایین تر خواهد بود زیرا کار برای گروه کافه کفسابی به صرفه است اما در متراژ های خیلی پاین(زیر ۵۰ متر)کار به صورت چکی (قیمت کلی گفته می شود ) انجام می شود

برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت کفسابی به صفحه قیمت کفسابی مراجعه کنید

کفساب کار خوب را چطور تشخیص دهیم؟
کفساب کار خوب قیمت تمام شده کفسابی را همان اول کار با شما طی می کند اگر این کار را نکند نشان از بی تجربگی اوست

کفساب کار خوب نمونه کار دارد و زیاد هم دارد و می تواند آدرس نمونه کارهایش را به شما نشان دهد

توجه : مسن بودن یا جوان بودن کفساب کار لزوما نشان از بی تجربگی یا با تجربگی فرد نیست چه بسا جوان ۲۵ ساله ای که ۱۰ سال سابقه کفسابی دارد یا پیرمردی که شش ماه هم سابقه ندارد

کفساب کار خوب سوالات و دغدغه های شما را درک می کند و همه سوالات شما را با حوصله جواب می دهد

کف سابی و سنگ سابی

سنگسابی خوب چه ویژگیهایی دارد :
در سنگسابی خوب باید تمام نقاط براقی یکسانی داشته باشند

نباید رد دستگاه روی سنگ باقی مانده باشد و سطح باستی کاملا مسطح و صاف باشد

سعی کنید اگر برق سه فاز دارید حتما در موقع زنگ زدن به ما گوش زد کنید زیرا کفسابی با دستگاه سه فاز کیفیت به مراتب بالاتری دارد نسبت به کف سابی با دستگاه تک فاز

گوشه دیوار ها معمولا در دسترس دستگاه نیست و بایستی ساب دستی بخورد

کفساب کار بایستی محیط کف سابی را تمیز و براق تحویل دهد و تمام فاضلاب کف سابی بایستی جمع آوری گردد

کفسابی در تبریز به شیوه ایتالیایی چیست؟
کفسابی ایتالیایی یکی از مراحل سنگسابی است که باعث براقی فوق  العاده سنگ می شود طوری که می توانید عکس سقف را روی سنگ ببینید

کفسابی با رزین چیست؟
اگر سنگ شما دارای سوراخ و سمبه های فراوان باشد این عیب قابل رفع است رزین ماده چسبناکی است که روی سنگ می ریزند و باعث ترمیم سنگ می شود و البته بعد از آن تمام مراحل سنگسابی انجام می شود همچنین رزین ساب مانع از لق زدگی سنگ به مرور زمان می شود

کفسابی نانو در تبریز:
کفسابی نانو برای براقی و ضد مایعات شدن سنگ می شود به طور مثال اگر روی سنگ آب ، پای ، نوشابه و …. بریزد گویا که این مواد روی پلاستیک ریخته است و باعث می شود که آسیبی به سنگ نرسد مخصوصا روی سنگ دهبید که به موادی مانند چای و نوشابه کاملا حساس است

کفسابی در تبریز ،‌سنگسابی در تبریز ، ساب سنگ و کف سابی در تبریز

کافه کفسابی با بیش از ده سال سابقه کفسابی در تبریز بهترین نوع کفسابی را با مناسبترین قیمت انجام می ده

general بازدید : 3 دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

کفسابی در تبریز

کفسابی در تبریز چیست؟

به صورت کلی کفسابی در تبریز به فعالیتی گفته میشود که در آن کف سنگی سابیده شود . در کفسابی در تبریز  استاد کار به وسیله دستگاه و لقمه های مخصوص کف سنگی شمارا ساب میزند. کفسابی سنگ در تبریز کمی پیچیده است. برای مثال لقمه های استفاده شده باید به طور دقیق و لایه لایه زده شوند. 

در صورت ایجاد مشکل دز هر لایه از کفسابی کار خراب میشود. کیفیت نهایی کفسابی بسیار کاهش پیدا میکند.

انواع کفسابی در تبریز

کفسابی به صورت کلی دو بخش است. 

کفسابی سنگ سابخورده در تبریز .سنگ های ساب نخورده . اما فرق این ها چیست؟؟

سنگ های کف ساختمان بعد از فرش شدن اگر کفسابی شوند جزو سنگ های سابخورده محصوب میشوند . در غیر این صورت ساب نخورده هستند. اما فرقشان در چیست؟؟

سنگ های سابخورده لبه سنگ ندارند . بعد از فرش شدن سنگ

general بازدید : 9 شنبه 26 اسفند 1402 نظرات (0)

عکس نمونه کار راه حل برای مشکل سیاه شدن سنگ کف پارکینگ و …
مشکل سیاه شدن سطح سنگ فرش می‌تواند برای افراد بسیار آزاردهنده باشد. اغلب افراد به دنبال راه‌حلی برای از بین بردن این سیاهی هستند، اما گاهی اوقات اشتباهاتی در انتخاب روش مناسب برای حل مشکل می‌کنند. استفاده از مواد شیمیایی مانند جوهر نمک یا وایتکس به عنوان روش تمیزکاری اشتباه است، زیرا این مواد ممکن است به سنگ آسیب برسانند و بافت آن را تخریب کنند. همچنین، در طول زمان، رسوب مواد شیمیایی ممکن است باعث جلوه نامناسب سنگ شود.

پاک کردن سیاهی سنگ و جلوگیری از سیاه شدن سنگ کف
پاک کردن سیاهی سنگ و جلوگیری از سیاه شدن سنگ کف
در این مقاله، به معرفی راه‌حل مناسب برای حل مشکل سیاه شدن سنگ می‌پردازیم. اگر می‌خواهید با راه‌حل‌های این موضوع آشنا شوید، با ما همراه باشید تا انتهای این مقاله.

حل مشکل سیاه شدن سنگ با استفاده از کفسابی تهران
همانطور که قبلاً ذکر شد، استفاده از مواد شیمیایی برای حل مشکل سیاه شدن سنگ توصیه نمی‌شود. این مواد ممکن است سطح سنگ را به طور موقت تمیز کنند، اما در بلندمدت ممکن است بافت سنگ را تخریب کنند.

برای حل مشکل سیاه شدن سنگ به روش صحیح، می‌توان از کفسابی و سنگسابی استفاده کرد. در روش کفسابی، بخشی از سطح سنگ با استفاده از دستگاه‌های مخصوص برداشته می‌شود و سطح سنگ به طور کامل تمیز شده و بافت سالم سنگ حفظ می‌شود. همچنین در سنگسابی، علاوه بر تمیزی سطح سنگ، روزنه‌های موجود در سنگ نیز به طور کامل پر می‌شود. این کار باعث می‌شود آلودگی‌ها در روزنه‌های سنگ جمع نشوند. به عبارت دیگر، کفسابی و سنگسابی به عنوان یکی از روش‌های مؤثر برای حل مشکل سیاه شدن سنگ شناخته می‌شوند.

قیمت کفسابی و سنگسابی بستگی به عوامل مختلفی مانند متراژ سنگ، نوع و جنس سنگ، نحوه اجرای کفسابی و سنگسابی و … دارد. برای دقیق‌ترین قیمت‌گذاری، نیاز به مشاوره و بررسی شرایط سطح سنگ مورد نظر دارید.

پاک کردن سیاهی سنگ 
پاک کردن سیاهی سنگ
سخن پایانی:

در این مقاله، به معرفی یکی از راه‌حل‌های موثر برای حل مشکل سیاه شدن سنگ پرداختیم.

توصیه می‌شود قبل از هر گونه روش تمیزکاری یا تعمیراتی روی سنگ، با متخصصان صنعت سنگسابی مشورت کنید تا بهترین راه‌حل برای مشکل خاص شما را پیدا کنید. همچنین، حفظ و نگهداری منظم از سنگ و جلوگیری از رسوب آلودگی‌ها می‌تواند به جلوگیری از سیاه شدن سنگ کمک کند.

سیاهی سنگ مشکلی قابل حل است و با استفاده از روش‌های صحیح می‌توان زیبایی سنگ را بازیابی کرد. بهتر است به متخصصان صنعت سنگسابی مشورت کنید تا روش مناسب برای سنگ خاص شما را تعیین کنند.

general بازدید : 9 شنبه 26 اسفند 1402 نظرات (0)

کفسابی مازندران ـ ساری ـ بابل ـ آمل ـ قایم شهر ـ بهشهر
ساب زنی و کفسابی عملیات بسیار حیاطی در زیبایی ساختمان است به ویژه در منطقه شمال کشور که اکثر ساختمان ها ویلاهای لوکس و حتی مراکز خرید فوق لاکچری که درخشش کف و دیوار آنها تعیین کننده میزان زیبایی آنهاست از این رو شرکت سابکار کفسابی در استان مازندران را به طور ویژه انجام می دهد .

کفسابی در مازندران ساری و بابل
در شمال کشور به دلیل تجمع جمعیت برج ها و مراکز خرید در طبقات ساخته شده اند که زیبایی آنها را دو چندان کرده است از این رو لازم است تا بعد از فرش شدن سنگ در برج ها و مراکز خرید لازم است تا ناخنک سنگ و مصالح ریخته شده برروی کف ساختمان که بیشتر در موقع ساخت و ساز ریخته می شود را با ساب زنی و سنگسابی برطرف می کنیم تا در رفت و امدها و زیر ساییده شدن توسط افراد مقاوم باشد و براقیت و زیبایی سنگ حفظ شود .

ساب زنی در آمل قایم شهر و بهشهر
ساب زنی در آمل و قایم شهر به عنوان یک کار در مرحله انتهای کار ساختمان وبه عنوان نظافت صنعتی و عمقی کف ساختمان است و شرکت بهاری با گستردگی خدمات ساختمانی که دارد می تواند صفر تا صد نظافت ساختمان از جمله نماشویی و فرچه زنی و کفشویی و نیز براق کننده و نانو تمامی سطوح ساختمان ها را در شمال کشور انجام دهد . ساب زنی به عنوان زیر مجموعه از خدمات ساختمانی است که همراه با نظافت تمام قسمت های ساختمان انجام می شود . در ساب زنی از انواع لقمه های زبر برای برداشتن ناهمواری سنگ و بتن و … و از لقمه های نرم برای براقیت و صیقل سطوح استفاده می کنیم و لازم تا در شمال کشور برای محافظت از سطوح در برابر رطوبت بالا از مواد نانو استفاده شود ، جهت اطلاع بیشتر در مورد کفسابی سنگ کلیک کنید .

general بازدید : 15 جمعه 11 اسفند 1402 نظرات (0)

کفسابی در آمل و چالوس

کفسابی در آمل و چالوس تخصص ماست. برای انجام خدمات کفسابی در امل و کفسابی در چلوس ابتدا باید تایین کنیم گه چه نوع سابی میخواهیم. کفسابی مازندران با بهترین کیفیت.

کفسابی در آمل و چالوس و کفسابی در مازندران به انواع مختلفی دسته بندی میشود. هر کدام از این موارد بسته به نیاز شما تغییر میکنند.

برای مثال برای کفسابی حیاط و کفسابی پارکینگ از روش خاصی استفاده میشود. چرا که برای این نوع از کف ها از موزاییک های سنگی معمولا ساتفاده میشود. برای کفسابی در آمل باید به این نکات توجه داشته باشیم. اگر سنگ حیاط ما یا پرکینگ موزاییک باشد ، هم قیمت و هم نوع کفسابی آن تغییر خواهد کرد. 

ساب ایتالیایی : به کفسابی گفته میشه که تماما لقمه های استفاده شده در پروسه کفسابی ایتالیایی بوده و با دستگاه مخصوص ساب زنی استفاده میشه. کفسابی در مازندران و کفسابی در چالوس  این کیفیت و این قیمت رو برای اولین بار در ایران عرضه کرده است!.

general بازدید : 9 پنجشنبه 12 بهمن 1402 نظرات (0)

کفسابی چیست؟

کفسابی به فرایندی گفته میشود که در آن استادکار با استفاده از دستگاه کفسابی و سنگ سابی اقدام به لایه برداری از سطح سنگ کرده و سنگ را صاف و سیقلی و تمیز و زیبا میکند . کفسابی تهران و کفسابی کرج بیشترین محل کار تیم ما میباشد.

کفسابی انواع مختلفی دارد که در ادامه هم به این نوع های مختلف کفسابی اشاره خواهیم کرد هم به نکاتی که باید در کفسابی سنگ به آن دقت کنید گفته خواهد شد . کفسابی تهران

پس با ما تا آخر مقاله همراه باشید!.

کفسابی تهران ، فسابی تهران ، کفسابی تهران ، کفسابی تهران ، کفسابی تهران ، کفسابی تهران

لیست مطالب

انواع سنگ و کفسابی آنان

همانطور که میدانید سنگ های مختلف در قسمت های مختلفی از کفسابی استفاده میشوند . این سنگ ها با توجه به رنگ و جنس و مقاومتشان در جاهای مختلف ساختمان استفاده میشود.

حال این سنگ ها که به صورت مختلف و با توجه به چندین متغییر انتخاب شده اند باید به طرز درست و صحیح کفسابی شوند . 

اینطوری نیست که یک قاعده کلی برای همه نوع ساب سنگی یکسان باشد و به همه آنان ساب یکی بزنند.

کفسابی تهران

همانطور که گفته شد کفسابی انواع مختلفی دارد . ما در کفسابی در تهران و کفسابی در کرج از همه این روش ها استفاه کرده و تجربه لازم و روش های اصولی و درس خوب آن را پیدا کرده ایم به گونه ای که بهترین کیفیت را در بهترین قیمت و سرعت عرضه مینماییم .

کفسابی ، کفسابی سنگ ، ساب سنگ ، کفسابی تهران ، کفسابی کرج

سنگ سابی چرا انجام میشود ؟

سنگ سابی و ساب سنگ ممکن است دلایل بسیاری داشته باشد . برای مثال ساختمان های نوساز همگی نیازمند کفسابی هستند . زیرا علاوه بر ریختن رنگ و مصالح و کثیف شدن سطح آن به دلیل لبه داشتن سنگ ها و بلند بودنآههنا از یکیگر نیازمند کفسابی میباشند .

لیست مشکلات احتمالی برای کفسابی :

  • سنگ های و ساختمان های نوساز
  • ریخته شدن مصالح و سیمان و رنگ بر روی سطح آن
  • چرک و کثیف شدن آن
  • براق نبودن و مات بودن سنگ ها
  • ریختن مواد شوینده بر روی سنگ
  • جهت نصب پارکت
  • رنگ امیزی ترافیکی
  • ریخته شدن آبلیمو یا سرکه ترشی بر روی سنگ
  • سیاه شدن سنگ
  • سوراخ سوراخ شدن سنگ
  • درز گیری کف
  • و …

شاید از دیدن این لیست بلند و بالا تعجب کنید اما کفسابی و سنگ سابی به قدری کار آمد است که تمامی مشکلات فوق را به عالی ترین شکل ممکن حل مینماید.

کفسابی کرج ، کفسابی کرج ، کفسابی کرج ، کفسابی کرج

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 149
  • بازدید کلی : 149